2 Kasım 2012 Cuma

Recep Niyaz



"Büyüdükçe küçülmem gerektiği benim için en anlamlı tavsiyedir"

Futbol yaşantın?
Futbola ayrı bir sevgim vardı. Babam İhsan Niyaz da eski bir futbolcuydu. Sağ açık mevkiinde oynuyormuş. Benim futbola olan isteğimi fark ettikten sonra ilgimi doğru şekilde yönlendirdi ve Denizli Belediyespor’da futbol oynamaya başladım. Oynadığım mevkii hiç değişmedi fakat milli takımda kimi zaman sol bek olarak da görev yaptım.

Güçlü yanların?
Topu iyi oyuna sokabiliyorum. Orta sahada oynamama rağmen fazla sayıda gol atabiliyorum. Bireysel özelliklerim ve top sürmem de iyidir.

Zayıf yönlerin?
Yeteri kadar kuvvetli değilim. Defansif açıdan çok eksiğim var. Genel olarak ikili mücadelelerde kuvvet açısından zayıf olduğumdan çoğu zaman rakiplerime yenik düşüyorum.

Küçüklük kahramanın?
Şu ana kadar kendime kahraman seçmedim. Koyu Fenerbahçeli olduğum için Tuncay Şanlı’yı çok beğenirim. Onun sahip olduğu hırs, Fenerbahçe’ye ayrı bir güç katıyordu.

Dinlediğin müzik?
Slow müzikler dinlemeyi seviyorum. Bu aralar en çok beğendiğim şarkı, Sertab Erener’in “Koparılan Çiçekler” adlı parçası.

TV’de neler izliyorsun?
Televizyonu açtığım zaman genelde spor kanallarını izlerim. Eskide dizi izlerdim ama artık izlemiyorum. Filmlerden bahsedersek, Jackie Chan’in çok büyük hayranıyım. Onun filmleri haricinde başka film izlemem.

5 yıl sonra kendini nerede görüyorsun?
Avrupa’da büyük bir takımda forma görmek istiyorum. İngiltere ve İspanya ligleri bana çok sempatik geliyor. Arsenal veya Real Madrid’de oynamak isterim.

Seni keşfeden antrenör?
Beni ilk olarak babam keşfetti. Denizli Belediyespor’dan sonra Denizlispor’a geçtim oradan da Fenerbahçe’ye geldim.

Aldığın en anlamlı tavsiye?
Bütün hocalarımdan aynı tavsiyeyi alıyorum. Bu kadar fazla duyduğuma göre benim için hayırlı bir tavsiyedir. Büyüdükçe küçülmem gerektiği benim için en anlamlı tavsiyedir.

Futbolcu olmasaydın ne olmak isterdin?
Futbolcu olmasaydım başka bir şey yapamazdım gibime geliyor. Ders çalışmaya pek meyilli biri değilimdir.

Beğendiğin kadın?
Petek Dinçöz’ü çok beğenirim.

Lakabın var mı?
Milli takımda ve kulübümdeki arkadaşlarım beni Messi diye çağırıyor. Dünya çapında bir oyuncuya benzetilmek gurur verici.

FourFourTwo Ekim 2010 sayısında yayımlanmıştır... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder